hoe haal je de toetsen van een toetsenbord af

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
28.4K
Kimath
12 jaar geleden
tip: eerst een foto maken van je toetsenbord, dan weet je op welke plek je de knopjes terug moet zetten.

Antwoorden (6)

Gewoon met een schroevendraaier of sleutel, op school doe ik dit zo vaak. Daarna kun je ze er gewoon weer terug op zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen toevoeging aan het antwoord, behalve dat wij dit ook altijd deden en draaiden dan ook de pijltjes om zodat ze allemaal naar binnen wezen. Goh wat waren wij vroeger grappig!
Openschroeven en eruit halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze manier raad ik ten zeerste af, maar. Je kan hem ook gewoon via de voorkant, alle toetsen eraf halen, al raad ik je aan dan alles goed te onthouden en de spatie/backspace/enter/shift dan te vermijden, want die hebben zo'n klemmetje en als je die er 1 keer afhaalt, krijg je dat nooit meer goed. Maar goed de overige toetsen is best simpel. Zet je PC uit. Pak iets simpels als een pen, (al raad ik een stevige pas, bijvoorbeeld ID kaart of iets wat niet zo belangrijk is aan), en ga maar wroeten:) Vervolgens kun je bij de meeste letters etc. Gewoon alles weer erin knallen zonder enige problemen. Maar goed, ik raad het je ten zeerste af omdat zelfs met een voorbeeld, het verrekte moeilijk is om te herinneren waar nou ook alweer die J zat xD Daarnaast kan iets duns als bijvoorbeeld een kaartje de ergste troep er sowieso wel al uit halen. Tot slot is er natuurlijk de manieren die anderen je aanbieden, maar goed, moet je weer precies gaan zoeken naar een stomme schroevendraaier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De toetsen van de meeste losse toetsenborden kun je lostrekken door ze met een schroevendraaier los te wrikken.
De toetsen van een laptop zijn ook los te trekken, maar het mechaniek wat eronder zit is lastiger weer goed in elkaar te klikken.
Tip: als je alle toetsen er af wil halen om een grondige schoonmaak uit te voeren maak dan eerst een foto van het toetsenbord zodat je alle toetsen weer op de juiste plek kunt plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook al twee keer gedaan.
Schroef je toetsenbord los aan de achterkant en je kunt dan zo de twee delen van elkaar afdoen,hierna kun je de toetsen verwisselen of eventueel alles eraf om schoon te maken,maar vergeet niet om eerst alles op te schrijven of een foto te maken waar wat zit anders kom je er niet meer uit als je het weer in elkaar wilt zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een theelepeltje gaat het supergoed.
Ik heb ook eens het hele toetsenbord uit gehaald, en toen had ik ineens 200 onderdeeltjes. Dat was even een kleine paniekaanval. Maar het is weer helemaal goed gekomen.
Je kan de toetsen wassen in sop, laten drogen en terugklikken. Dit kun je een aantal keren doen.