Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een manier om het ontvangst bereik (lengte) te verlengen met een fritz!box fon wlan en een fritz!bob repeater

naar aanleiding van mijn vorige vraag

Toegevoegd na 4 minuten:
mijn vorige vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/ver-bereik-fritx-box-repeater.198911

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
713

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door naar fritz.box te gaan in je browser kan je de instellingen van de fritz!box aanpassen. hier kan je aanzetten dat de het signaal op maximale sterkte wordt uitgezonden.

Mocht dit niet genoeg zijn, kan je het signaal dat wordt verstuurd door de fritz!box versterken door er een access point op aan te sluiten. Een goede keuze is dan bij de Engenius ECB-9500 of M-35

je kan ook een gevoelige wifi usb ontvanger aansluiten op je computer of laptop en zo het bereik van de ontvanger vergroten. De Engenius EUB-9603H is dan prima geschikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met mijn Fritz!Box Fon WLAN 7340 is mijn wifi bereik (zonder repeater) maximaal 22 meter. Er van uitgaand dat deze repeater dit kan verdubbelen,want het ondersteunt alle WLAN-standaarden voor draadloze communicatie: 802.11n (300 Mbit/s), 802.11g/a (54 Mbit/s) en 802.11b (11 Mbit/s). Ik schat,dat U een maximaal bereik kunt opbouwen van 40 meter.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding