Wat gebeurt er met je 'oude' wall-posts op Facebook? Zijn ze ergens terug te vinden en kan je ook opslaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Die schuiven door naar onder, ga naar je profielpagina en scroll helemaal naar beneden.
Daar kun je klikken op older posts om de rest weer te geven.
Opslaan kun je doen met behulp van screenshots maken of de tekst kopiëren en plakken in Word.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt een behoorlijke tijd terug kijken, maar ik weet niet precies hoe ver terug.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde dus met 'oud' alles, niet alleen de meest recente maar vanaf het moment dat je bent begonnen met posten. En met opslaan bedoelde ik een functie in FB zelf, zoals je dat bij MSN ook hebt.
Dat je het kan kopieren-plakken in Word kan ik ook nog wel bedenken :).
Kimath
12 jaar geleden
Dan moet je steeds op older posts klikken. Uiteindelijk kom je dan bij de allereerste post uit.
Volgens mij heeft Facebook zelf geen backup optie.
Je kan inderdaad alle posts opslaan ik zal het ff zoeken voor je!