Hoe kun je een hotmail (e-mail) account loskoppelen van een youtube account?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zult sowieso een email adres geregistreerd moeten hebben op Youtube. Als je geen emails meer wilt ontvangen van Youtube, log dan in op Youtube, klik rechts bovenin op je naam, klik dan op Account en dan links in het navigatie menu op E-mail opties.

Daar kun je instellen waar je emails van wilt ontvangen, of dat in zijn geheel uitschakelen.

Als je je email adres wil wijzigen, dan kun je dat in het zelfde scherm doen.