hoe kan het dat mijn site automatisch word door gelinkt naar een andere website?

als ik mijn website wil bekijken dan word hij automatisch door gelinkt naar een andere site. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke site dan? En waarschijnlijk als het jouw websites is dan weet je toch wel waarom dat gedaan wordt?
Cryofiel
12 jaar geleden
Niet als je zelf geen verstand hebt van HTML en je site gehackt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cyrofiel, dat is een mogelijkheid maart de kans dat zijn website gehackt is lijkt mij niet heel groot. Maar het zou kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.buypixels.tk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kennelijk heb je hem of opgeheven of je hebt te lang niet ingelogd en daardoor is hij verlopen en linkt nu door naar een website met reclame. OF je hebt hem zelf doorgelinkt
Cryofiel
12 jaar geleden
Bij mij linkt hij niet door. Ik krijg een lege pagina. Als ik in de HTML kijk, zie ik dat dat geen wonder is: -- -- -- -- >8 -- -- --

    buypixels.tk

  <br />    <body><br />    </body><br />  -- -- -- -- >8 -- -- -- Dit is typisch een doorverwijs-site. In dit geval verwijst hij door naar "null".

Het beste antwoord

dit kan op een aantal manieren

1 een .htacces bestand in de root van je www map
2 aanpassen van de headers via php of een html meta tag
3 via de dns entry (maar dan kom je nooit op je eigen site)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien omdat ie vernieuwt is.