Resultaten Google

Kan ik ervoor zorgen dat sites worden gevonden door Google? Als ik mezelf Google vind ik op de 11e pagina een artikel met mijn naam erin en ik zou het leuk vinden als die op de eerste blz. zou komen. Kan ik daarover mailen naar Google? Of iets anders doen waardoor de pagina eerder wordt gevonden door Google?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet zorgen dat de pagerank van die pagina's omhoog gaat.

De beste manier is om een domeinnaam te claimen met jouw naam erin. En dan op dat domein ook je naam een paar keer voor bij te laten komen.

Gegarandeerd dat je na een paar weken op nummer 1 staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt Google niet mailen, daar doen ze niets mee. Je pagina op de eerste pagina van Google is een kwestie van heel veel factoren. Een domeinnaam is handig, inhoud van de website is belangrijk, andere websites die naar jouw website linken is heel veel waard. Kortom dit kost een hoop werk en energie.
Dit allemaal samen wordt SEO genoemd, in het Nederlands Zoekmachine Optimalisatie.
Op html-site staan daar enkele artikelen over, bijvoorbeeld de 20 belangrijkste tips:

http://www.html-site.nl/20-seo-tips-voor-beginners
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het puur om haar naam gaat is een domeinnaam claimen en in de titel ook haar naam zetten meer dan genoeg. Die 20 seo tips zijn mooi maar schieten het doel een beetje voorbij voor de vraagsteller. Maar misschien kan het andere mensen wel helpen die toevallig bij deze vraag komen.
Makkelijkste manier is met Google Adwords reclame te maken. Dan kom je in zo'n geel reclameblok bovenaan de zoekresultaten. Anders moet je SEO gaan toepassen.