Kun je op youtube je favorieten delen met je andere vrienden op youtube?

Ik krijg zelf wel eens berichten van vrienden die een video delen. Hoe kun je dit doen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Video's delen Delen
Twitter Gmail Blogger Buzz Orkut Google Reader Bookmarks » Meer
Afdrukken
Er zijn allerlei manieren waarop je een YouTube-video kunt delen. Hier volgen een paar methoden:

1.Verstuur via YouTube een e-mail naar je vrienden met daarin de link naar de video. Meld je hiervoor aan bij je YouTube-account, klik op de link 'Delen' onder elke gewenste video en blader naar beneden naar het veld 'Deze video verzenden vanuit YouTube'. Voer de gewenste e-mailadressen in, voeg eventueel een persoonlijke boodschap toe en klik op 'Verzenden'.

2.Verstuur een URL van een video rechtstreeks naar je vrienden. Klik hiervoor op het tekstvak 'URL' rechts naast een video, kopieer de tekst en plak deze in een e-mail of een chatvenster.

3.Deel de video met een sociaal netwerk. Klik hiervoor op je favoriete sociale netwerk onder de video (bijv. Facebook, Hyves, enzovoort), meld je aan bij dat netwerk en volg de instructies om de video naar je profiel of rechtstreeks naar je vrienden te verzenden.

Groet:Zoekertje