Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik dit terug normaal? (zie foto)

In google chrome heb ik dit niet. Alleen met firefox. Ik heb heel google al afgezocht. Iemand een ideetje?

De tweede foto zou het moeten zijn.

Toegevoegd na 9 minuten:
OK sorry voor de verwarring.

OP de eerste foto zie je geen overzicht van inbox, verzonden, concepten, spam en prullenbak. Op de tweede foto zie je dit wel. Alles is precies naar links gedrukt. Ik heb geen overzicht meer.

Toegevoegd na 23 uur:
Plotseling opgelost!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
837
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je die Nero tooltjes?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je die extra balkjes bovenin bedloelt dan moet je die of: wegklikken met een kruisje aannde recterkant of uitzetten bij extra"s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je die fijne werkbalken van Nero etc bedoeld? Druk op de linker alt knop, dan verschijnt de vertrouwde menubalk boven in beeld. Klik op beeld >> werkbalken . en haal het vinkje weg bij de betreffende balken. Tevens kan je hier een vinkje zetten voor de menubalk zodat deze permanent in beeld blijft. Vooral bij grotere schermen toch wel prettig

Suc6

Toegevoegd na 2 minuten:
De zij balk kan je op dezelfde wijze in beeld krijgen echter nu klik je niet op werkbalken, maar op zijbalk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over de inbox zelf. Toch bedankt, dit was ik ook kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te lezen gebruik jij geen FF. De foto's zijn duidelijk FF versie 4.XX Hierin werkt de alt knop op dezelfde wijze als in explorer,
Bedankt voor een fijn staaltje collegiaal cynisme :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet vechten hé jongens (de alt knop werkt ook in ff) Maar hier heb ik het over mijn inbox. Mss firefox opnieuw installeren? Ik vind dit maar niets. Ik kan mijn mails niet nakijken :(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding