Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een toegangscode word gestuurt naar mijn mobiel? (zie uitleg)

Ik weet niet hoe het kan maar mijn hotmail account is geblokkeerd. Heb het opgezocht op hotmail en er staat dat ik een code kan krijgen via mijn mobiel. Het staat er stap voor stap op maar als ik op de link druk kom ik op een plek waar die dingen niet staan. Wie kan mij PRECIES vertellen hoe je dat kan doen. Stap voor stap want ik snap er niks van. :S

Toegevoegd na 3 uur:
Bij mij komt er te staan als ik die inloggen gewoon door mijn wachtwoord in te vullen. Je account is geblokkeerd. Dan druk ik op doorgaan en moet ik een code krijgen via een mail adres maar dat mail adres klopt niet. Dus krijg ik ook niet een code en er staat ook niet iets over een sms krijgen met code. (even dat je het weet) :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Probeer op Internet zelf in te loggen en U krijgt dan het volgende te lezen ( tevens de oplossing )

https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1307453134&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fdu101w.dub101.mail.live.com%2Fdefault.aspx%3Frru%3Dinbox&lc=1043&id=64855&mkt=nl-nl&cbcxt=mai&snsc=1

Het account is geblokkeerd

Waarom wordt dit weergegeven?

Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een mobiel telefoonnummer voor ontvangst van de bevestigingscode. Dit telefoonnummer wordt aan het Windows Live-profiel toegevoegd voor toekomstig gebruik. Na invoeren van de code kan het wachtwoord worden gewijzigd. Aanmelden is dan mogelijk met het nieuwe wachtwoord.
De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.
DOORGAAN >>>>
Volg precies op,wat hier wordt gevraagd en het is verholpen
Nadat U op "Doorgaan" heeft gedrukt,wordt gevraagd om Uw 06 nummer..vul dit in (GEEN nul ) dus begin met 6…..... (Als het goed is staat 31 er al voor ) druk op Versturen..na 1 minuutje ontvangt U een (gratis) sms je met een 6 cijferige code ..vul deze in en ga verder . Nu kunt U een NIEUW wachtwoord bedenken,invullen. Klaar !
Vergeet dat nieuwe ww niet,want anders kunt U van voren opnieuw beginnen.

Groet:Zoekertje