Hoe kan ik de naar mij zelf gemailde foto's op Windows Live bekijken?

Ik had een flink aantal foto's van een andere computer naar mijzelf gemaild om ze daar ook te hebben. (Als album op skyDrive) Daarna heb ik er nog meer foto's aan toe gevoegd, maar terwijl ie aan het uploaden van de 50ste foto was. heb ik op "Doorgaan" geklikt om de uploads van de andere foto's te annuleren. Nu krijg ik zodra ik het album wil bekijken de melding "De pagina kan niet worden geladen
Helaas is er een probleem opgetreden op de server. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Probeer het over een aantal minuten opnieuw." wat moet ik doen?

Toegevoegd na 10 minuten:
En als ik een nieuwe foto probeer toe te voegen aan het album krijg ik de melding:"Het item bestaat niet of is niet meer beschikbaar
Het item is verwijderd of verlopen, of er is geen machtiging verleend om het te bekijken. Neem voor meer informatie over het item contact op met de eigenaar."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je ze naar jezelf hebt gemaild en dat mailadres is een hotmail of livemail adres kan je ze online binnen je mailprogramma bekijken.
Als je die mail ergens in een mapje bewaard raak je de foto's ook niet meer kwijt.
Nu wil je ze naar skydrive sturen. Dat kan niet via de online hotmail of livemail.
Je zal die via een pc thuis (of ergens anders natuurlijk) moeten uploaden.
Als het de eerste keer niet goed is gegaan (duurt altijd ff voor het goed zichtbaar is) kan je het gewoon opnieuw doen.
Je kan mappen zat aanmaken en hebt voldoende ruimte op skydrive.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees nu net je toevoeging.
Je moet gewoon een nieuwe map aanmaken en alles keurig uploaden, zonder onderbreking.
Beschouw die vorige map maar als verloren en probeer die te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wacht gewoon een paar minuten/kwartier/uur, er staat dat het een server probleem is en daar kan je zelf niks aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nu ruim 2 uur nadat ik ze heb geupload, en nog steeds werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijf wachten dan.
Over een aantal minuten nog eens proberen !!!!!!!!!!