Ik heb op marktplaats een advertentie gezet en ben iets vergeten... wat nu?

ik heb namelijk vergeten erbij te zetten dat ik er geen schroefjes bij heb (ja vergeten ik heb het niet met opzet gedaan) iemand heeft een bod geplaatst... moet ik nu doodleuk vertellen in de betaalverzoek dat ik de schroefjes ben vergeten (en dat ik ze ook niet meer heb)... of gewoon leveren zonder schroefjes en zeggen: u kon het in de foto zien dat er geen schroefjes bij zitten... (dat is eigenlijk een beetje oneerlijk)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt heel simpel je advertentie wijzigen!

Ga terug naar je advertentie terwijl je ingelogd bent, en rechts zie je dan onder de prijs staan ''advertentie wijzigen''

Dan kun je de advertentie verder aanpassen zoals jij dat wilt!

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je al een bod hebt gekregen, dan zou ik de potentiële koper simpelweg nadrukkelijk informeren dat er geen schroefjes bij zitten.

Dit kan door hem een mail te sturen via zijn bieding, of wat makkelijker is, hem opbellen.

Ik ken het product niet, en ook niet wat voor schroefjes er bij zitten, maar de meeste mensen hebben wel schroefjes thuis. En als ze niet op de plaatjes staan, en ook nergens in de advertentie genoemd worden, dan zit jij niet verkeerd.

Mocht hij nog klagen om de schroefjes, dan kun je natuurlijk zeggen dat je die simpelweg bent vergeten te vermelden, en zeg je dat ze ook niet op de advertentie stonden. Dit is geen fout van jou. En lijkt mij ook geen afbreuk doen aan het product.