internet op de laptop traag hoe los ik dat op?

we hebben al een tijdje een pc en een laptop
dat gaat altijd erg goed.
Maar zins gister kan ik met de laptop niet meer op het internet.het duurt wel 5 min dat hij de start pagina open heeft.
Ik heb gescand niets te vinden,cc cleaner er over ook iets
Met de computer in huis heb ik geen last.
We hebben een draadlosse verbinden.
we kan me helpen,graag in jip en janneke taal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Misschien zitten er teveel fouten in je laptop. Ik heb dit probleem ook gehad met mijn laptop maar sinds ik slow pc fighter heb geinstalleerd heb ik er geen last meer van. Die laat ik om de 2-3 dagen scannen op fouten en die worden dan hersteld. De eerste keer dat ik dit deed kwamen er 1300 fouten tevoorschijn, tegenwoordig nog maar een paar per keer. Je kunt slow pc fighter zelf downloaden vanaf het internet
Je hebt ze die gratis zijn maar de mijne koste tegen de 20 euro per jaar. Ik kwam er nl. pas later achter dat het ook gratis kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook even kijken bij netwerk status om te kijken of je internet verbinding goed is. Als dat gewoon goed is ligt het echt aan je lap.