Is dit een betrouwbare site?

http://www.airshox-us.com/index.php wil er schoenen kopen. Is ie betrouwbaar , iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja ,dit ziet er betrouwbaar genoeg uit,om er schoenen op te bestellen. Onderin staan de betaalwijzes welke worden geaccepteerd plus een duidelijk e-mailadres,mocht U met vragen (blijven) zitten. Ik heb begrepen,dat ná elke bestelling een e-mail bevestiging wordt verstuurd,beter kan haast niet ! U heeft dan bewijsmateriaal,waarmee - mocht er iets mis gaan- dan opnieuw contact mee kan ,worden gerealiseerd. Gewoon doen,zeker als er slechts daar het gewenste product kan worden besteld en de prijs ook stukken gunstiger is dan in Nederland kopen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In tegenstelling tot zoekertje vind ik het er helemaal niet betrouwbaar uitzien. Het domein bestaat pas sinds 17 april 2011, de registrant zit in China, je kunt mailen naar een hotmail adres, allemaal dingen die mij wat onbetrouwbaar voorkomen.

Toegevoegd na 20 minuten:
Bovendien stikt het van de spelfouten:

"We usually use the tracable shipping methods as UPS, TNT, EMS, DHL Fedex to ship you the orders and the tracking numbers are available.as soon as the orders are shipped out, And you can receive your orders in 5 to 7 days. Please make sure your shipping address is correct. So you can receive the package derectly.Thanks for your cooperation.For the customs clearean, we have many methods and experiences, so your package is always safe and 99% of the orders are safe for delivery. Here we would like to talk about the exceptions:

1, If the package have problem in our country Customs, we will be responsible and will resend all orders for free, you will not need to pay any other charges.

2, But if your package is held by your country Customs, you will need to contact the Customs of your country, and work with them on how to make your orders release from your country Customs. we will NOT be responsible in these cases, we can do nothing upon this. and your money will NOT be refunded, because we do have shipped the orders in time and paid for the shipping charges."

Punt 2 zegt dus dat als de douane de zending tegenhoudt (bv omdat het geen echte Nike schoenen zijn), ben je je geld kwijt.

Toegevoegd na 1 uur:
En dat VeriSign logo is wel leuk op die site, je kunt niet op "verify" klikken dus totaal waardeloos. Iemand die dit als betrouwbaar ziet weet echt niet waarover ie praat.
gvrox
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Helaas kun je bij deze site niet met credit card betalen, ook al staan er de logo's van bij. De douane controleert scherp op nep-merkartikelen, maar natuurlijk vinden ze niet alles. Of de schoenen ook inderdaad nep zijn weet ik niet 100% dus je hebt gelijk dat ik daar de bewoording "omdat het geen echte Nike schoenen zijn" niet had moeten gebruiken. Ik zeg ook niet dat je nergens verstand van hebt; veel antwoorden van jou zijn zeker waardevol (en die krijgen ook wel eens een plus van mij daarom), maar soms sla je de plank mis. Naar mijn bescheiden mening is dat hier het geval. Dat er een bevestigings-email gestuurd wordt na bestelling, en dat er een emailadres bijstaat zegt totaal niets over de betrouwbaarheid. Zo'n adres is net zo gemakkelijk op te heffen als het aangemaakt is.