Waar kan ik de driver Atheros client installation vinden?

Ik heb perongeluk een driver verwijderd op de laptop van mijn vriendin waardoor ze nu geen internet meer heb. De naam van de driver is: Atheros client installation. Ik kan deze driver nergens vinden op internet. Weet iemand misschien waar ik deze kan vinden?

Groetjes Melissa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Antwoorden zijn onjuist, restart de pc en je NIC ( internet kaart ) zal automatisch zichzelf herinstalleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb hier een link voor je:

Atheros.cz website: http://www.atheros.cz/atheros-wireless-drivers.php

Je zou alleen zelf nog even moeten kijken naar de wat specifiekere informatie om zo de goede driver eruit te zoeken.

Misschien kun je die informatie vinden in : Apparaatbeheer, zo niet dan zou je een programma als Everest kunnen installeren om zo achter die info te komen.

Everest website: http://www.lavalys.com/support/downloads/

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal heeft de maker van de laptop op zijn site een driver pakket voor het type laptop.
Ga naar de site van de fabrikant en tik in het zoekvak het modelnummer van je laptop in. Zeer grote kans dat je op een downloadpagina terechtkomt waar het hele driver pakket van je specifieke model tegenkomt. Groot voordeel hiervan is dat je in 1 klap al je drivers weer van de nieuwste versie voorziet.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is de driver nog wel op je computer aanwezig maar is het apparaat enkel niet geinstalleerd.

Ga naar apparaatbeheer en zoek de netwerkkaart in de lijst (staat ws een uitroeptekentje bij). Kies eigenschappen, tabblad stuurprogramma's en bijwerken (automatisch).

Dan zal je computer de driver waarschijnlijk al zelf vinden en installeren.

Anders moet je inderdaad even naar de website van de fabrikant van je laptop (niet van de maker van de netwerkkaart atheros) en daar de driver downloaden.