Nee ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje easy punten halen? Inderdaad een beetje jammer, een -
Ik heb wel ervaring (van enkele jaren geleden) ik had toen aardig wat geld bij elkaar gekregen ermee, maar uiteindelijk wilden ze het niet uitkeren omdat iemand die ik kende heel vaak ging klikken... (Wat hij juist NIET moest doen) ik weet alleen niet of ze dit al hebben aangepakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kunnen ze nou weten dat jij diegene kent?
De vraag is heel algemeen. Ik zal dus ook in het algemeen iets vertellen, mogelijk zit er iets bruikbaars voor je tussen :)

Ik heb ervaring met Adsense en ben zelf wel positief. Het kan inderdaad een leuke inkomstenbron zijn voor sites die veel bezoekers hebben, sites met unieke en voor adverteerders relevante content en sites die zich richten op een zogenaamde niche zoals acne problemen / stuntvlieg opleidingen / liefhebbers van oude fiats / etc.

Het is ook vrij eenvoudig om een Adsense account aan te vragen en op te zetten. Ook het maken van Javascript code die je op jouw site moet zetten (voor het tonen van advertenties / banners / video ads) is eenvoudig en snel te realiseren.

Een klacht die je wel eens hoort van website beheerders, Google / Google Adsense is wel streng. Klikken op jouw eigen advertenties bijvoorbeeld wordt bestraft met deactivatie van jouw Adsense account. Geen waarschuwing, directe deactivering. Ook hoor je wel dat aanmeldingen niet geaccepteerd worden omdat Google de daarvoor gebruikte "aanmeld"website (waar je dus de advertenties op wilt zetten) niet uniek / bijzonder of goed genoeg vindt.