Hoe open ik mijn mails in hotmail?

Ik kan sinds vanmorgen ineens mijn mails niet meer openen. Hotmail gaat open maar de mails klikken niet open.

Toegevoegd na 5 dagen:
Inmiddels een pr dagen verder en kan nog steeds mijn mails niet openen. Ben er wel inmiddels achter dat ht een browser probleem is. Lukt wel in IE. De weergave van deze site krijg ik ook niet goed in Mozilla firefox

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
15.5K

Het beste antwoord

Soms werkt hotmail gewoon niet mee... opnieuw sluiten en openen?
En misschien je pc even rebooten ook.

Als dat niet helpt, dan zou ik even een support ticket invullen, want het hoort wel te werken :-)

Toegevoegd na 5 dagen:
Als het aan firefox ligt, dan zou ik toch proberen een eerdere versie te installeren als je net de firefox 4 geinstalleerd had... (heb ik zelf ook gedaan omdat er veel niet werkte in mozilla firefox 4.
Nu ik hem heb teruggezet, 1 versie eerder, doet alles het weer prima.

Kan zijn dus dat het aan de versie ligt.

Toegevoegd na 5 dagen:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan ook nog zijn dat de weergave niet goed staat. Wat je kunt proberen is deze te veranderen. Dit kan bij opties.

Rechtsboven in beeld staat je (inlog)naam, als je daarop klikt komt er een menuutje naar beneden, klik daar op opties.
Je komt dan bij opties voor 'algemeen' terecht. Klik in het rijtje aan de linkerkant op 'E-mail'. In het volgende scherm kies je bij 'E-mail lezen' op 'Leesvensterinstellingen'. Daar kun je dan kiezen waar het leesvenster moet komen te staan. Als je er 1 kiest en de instelling opslaat dan ga je terug naar je postvak IN en dan klik je op een mailbericht. Deze zou dan in het weergavevenster moeten worden getoond.

Succes!