Hoe kan je in google chrome de 'do not track' knop activeren?

Een tijdje geleden was er in de media veel te doen over de do not track knop.
Maar die zou inmiddels in heel wat browsers moeten zitten. Maar ik kan niks vinden hier in google chrome, en ik word er gek van, als ik bijvoorbeeld op internet gezocht heb naar een navigatie systeem, dat ik te pas en te onpas daar advertenties over te zien krijg!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klik rechtsbovenin op de moersleutel>Opties>Geavanceerde Opties>Instellingen voor inhoud>Locatie>Aanvinken Niet toestaan dat sites mijn fysieke locatie bijhouden
That's it
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door de toetscombinatie: ctrl-shift-N
De linker ctrl en linker shift toets wel te verstaan.

Dit is alleen zodat je geschiedenis en cookies niet door de browser wordt opgeslagen. Websites kunnen wel nog zien dat jij op hun site zit!