Wie kan mij tips geven om op e-bay zaken te verkopen ?

Kan je best zelf een prijs vastleggen of beter laten bieden ? Andere zaken waar je op moet letten ? Andere tips ?
Alvast bedankt.

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij sommige artikelen (die bijvoorbeeld gewild zijn) is het beter geen prijs te noemen. De aspirantkopers kunnen tegen elkaar opbieden, wat de prijs zal verhogen.
Bij andere artikelen die niet zo goed in de markt liggen is het betere om een minimumprijs te vermelden, waartegen je het wilt verkopen.
Voorts letten op de periode waarin je iets aanbiedt. De komkommertijd in de zomer lijkt me minder dan in het najaar. En aantrekkelijke en duidelijke foto's plaatsen natuurlijk.