mijn computer duurt lang over pagina's laden. Soms laad hij helemaal niet.

dit heb ik al een heletijd lang...
ik heb wel een keer gezien, dat je een aanpassing kan doen in het register, maar dat kan ik ook niet meer laden, zelfs google.nl niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.5K

Antwoorden (3)

wat ik aanraad voor een snellere computer,
1. virusscanner gebruiken
2. defragmentatie programma gebruiken
3. computer cleaner gebruiken

als je al deze programma's heb gebruikt gaat het al een stuk sneller, ook internet gaat sneller.

Hoe goed is de internetverbinding? heb je het beste bereik? of je moet een andere internetprovider hebben. misschien helpt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je router eens helemaal uit zetten, half minuutje wachten en weer aan zetten.
Soms helpt dat.
Ook moet je op je computer kijken of er niet een of ander programma veel aan het downloaden is, kan een virusscanner zijn, windows opdate of misschien wel een virus zelf.
Kijk je computer dan ook goed na en run een virusscanner en een registerscanner zoals Ccleaner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met google chrome