ik wil voor het eerst op youtube een reactie plaatsen maar hoe doe ik dat?

als ik een reactie will plaatsen komt er te staan> Fout, probeer het opnieuw

Toegevoegd na 3 minuten:
maar ik heb al een account

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.8K

Antwoorden (3)

Dat is een veelvoorkomende foutmeldingen. Volgens mij gebeurt dat als je te lang op de pagina blijft. Gewoon vaker proberen, en dan lukt het uiteindelijk wel.
Je moet uiteraard wel een account hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
God zegene Dr. Ben voor zijn geweldige werk in mijn leven, bij mij werd ALS gediagnosticeerd, ik heb alle mogelijke middelen geprobeerd om te genezen, maar al mijn inspanningen bleken mislukt, totdat een vriend van mij me introduceerde bij een kruidenarts die kruidengeneesmiddelen bereidde om genezen van allerlei ziekten, waaronder (Hepatitis), toen ik contact opnam met deze kruidenarts stuurde hij me de remedie binnen 14 dagen na gebruik. voor meer informatie over hoe u de remedie kunt krijgen, neem contact op met Dr. Ben Benherbalcure@gmail.com
WhatsApp op +905385050893..
Beste Vanyon,

Zoals eerder vermeld moet je een account op YouTube aanmaken. Alleen gebruikers met een zgn account kunnen reacties plaatsen op YouTube.

Hoe maak ik een account op YouTube aan?
Wel dat is heel simpel.

1. Ga naar de website van YouTube.

2. Klik rechtsbovenaan op "Create account" of "Account aanmaken"

3. Vul je gegevens in.

4. Je ontvangt nu een bevestigingsmail via e-mail die je moet verificieren door op de link te klikken.

5. Je hebt nu een YouTube-account aangemaakt.

Veel plezier!

Met vriendelijke groeten,
Hyronimus

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lees net dat je al een account hebt aangemaakt. Mijn excuses hiervoor. Wat je best kan doen is afwachten. Het ligt aan YouTube zelf. Helaas kan jij noch wij hier iets aan doen. Geduld is een schone zaak. Veel plezier. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je antwoord te kort of te lang is.