Hoe kun je (als je een kanaal op YouTube hebt) filmpjes die je in je favorieten hebt gezet verwijderen?

Ik heb gruwelijk veel filmpjes in mijn favorieten staan. Hoe kan ik ze verwijderen?

Toegevoegd na 18 minuten:
Leg het alsjeblieft heel goed uit (ik heb hem in het nederlands staan) Ik ben nog niet echt bekent op mijn kanaal en kan dus ook niet zo goed alles vinden. Sommige dingen kun je dus niet snel vinden :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Het beste antwoord

Nadat je op YouTube bent ingelogd, klik je op je inlognaam bovenaan, zodat er een venster uitrolt met de volgende keuzemogelijkheden:

Mijn account

Mijn kanaal
Mijn video's
Abonnementen
Geschiedenis
Inbox
Account

Je klikt op account en ziet dan bovenin Favorieten staan (zie afbeelding). Daar klik je op.

Je ziet nu je favorieten.
Vink de video die je wilt verwijderen aan en klik dan op verwijderen (zie afb. 2).
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel ik kon het gelijk vinden ik hoop dat ik meer advies van je krijg

Andere antwoorden (2)

Ga naar je eigen kanaal http://www.youtube.com/user/jouw naam en dan heb je rechts onderin ergens rangschikken staan. Nu kan je al je filmpjes weghalen door op het kruisje bij elk filmpje te drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar je kanaal gaat, je kist dan onder het dropdown menu waar je naam staat, rechts boven in beeld, voor Video's.
Dan kom je bij je video's en zie je links Favorites of Favorieten staan. Daar kan je ze allemaal verwijderen.