Wie kan mij helpen met itunes acount?

Ik had net weer een geniaal idee.
Luister maar (of lees maar)
Ik heb mijn itunes acount een keer ingelogd op mijn zusjes ipod.
Later wilde ze angry birds kopen die ik ook al op me ipod had gekocht.
Toen ze het spel wilde kopen kreeg ze een berichtje dat ze dit spel al is eerder gekocht en kon het spel gewoon downloaden zonder weer 0,79 te betalen.
Nu mijn idee of er op internet itunes acounten staan met wachtwoorden waar spellen op zijn gekocht die voor mij dan gratis zijn.
Of zijn deze handelingen illegaal

Mvg kruimeltaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

illegaal is het niet als je zus dezelfde account gebruikt als jij.

maar je doet het veel te moeilijk. download angry birds (en andere apps) op je computer met je itunes account en je kunt alle ipods in huis synchroniseren met die apps.

het is tenslotte niet illegaal om meer ipods te bezitten. wie ze gebruikt doet er niet toe ;-)

Toegevoegd na 4 minuten:
enig nadeel is dat je zus je wachtwoord nodig heeft om te kunnen updaten, maar als jij de updates draait op de computer en laat haar ipod opnieuw synchroniseren, dan hoeft ze dat ook niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is dat je niet weet wat wel of niet gekocht is.

Niemand zou zijn account beschikbaar willen stellen, omdat als je zijn gegevens hebt, je ook betaalde apps kan installeren en het geld van zijn account afgeschreven wordt.

Ook bij gratis apps kopen via itunes, krijg je daar een melding van via de email.

Tevens moet je voor een update voor een bepaalde app met die account inloggen om te updaten. Dat betekent dat als je met 10 verschillende accounts een andere app hebt geinstalleerd, je bij een update heel lastig kan updaten, evenals met synchroniseren met itunes moet je met elk account de pc machtigen.

Wel is het makkelijk als je op 1 account alles koopt je zusje gratis kan meegenieten als je haar ipod met jouw account synchroniseert. Maar zodra ze jouw wachtwoord weet kan ze dus ook betaalde apps van jouw account kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is strafbaar, en ze zouden je kunnen achterhalen.
Als er geld van iemand zijn rekening afgaat, dan zal die persoon aangifte doen, als jij dan gepakt wordt, dan kan je beter die paar eurootjes betalen, want zoveel kost het niet, dan een strafblad krijgen en de schade ook nog eens te moeten betalen. Doe dan liever een jailbreak...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel, maar je zit wel met het probleem dat voor elke app je het account moet wisselen voordat je kan updaten.
En die persoon krijgt het wel te zien.
Jailbreak je ipod heb ik ook hoef je nooit nergens voor tebetalen!! Ps. Het is wel illigaal