internet start zeer traag op,is het een virus en welk, wat tegen te doen groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
met deze beperkte info is de vraag lastig te beantwoorden.
Wat voor besturingssysteem, welke browser, wat voor virusscanner heb je, heb je nog voldoende vrije harde schijf ruimte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke browser gebruik je en heb je hetzelfde probleem bij een andere?
Staan er download programmas aan? Is er iemand anders op je verbinding/in huis aan het internetten?
Hoelang heb je er al last van? Kun je aangeven hoe het begonnen is of is het spontaan gekomen?
Ben je draadloos bezig of bedraad? Graag wat meer info, hier kan men niet zo veel mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je met internet start traag op dat je browser er lang over doet om op te starten? Dat zou wel eens compleet los van je internetverbinding kunnen staan nl. Starten andere programma's wel vlot op?

Antwoorden (4)

avira antivirus downloaden!

dat helpt prima,
en je moet als netwerk nemen van een EnGenius Scenario
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al eerder gezegd: U geeft te weinig info.
Momenteel worden er weer veel firmware upgrades ontwikkeld/aangeboden en vandaar,dat ik vermoed,dat U het in die hoek moet,zoeken. Verder is het nog verstandig om een goeie up-to-date antivirusscanner haar werk te laten doen.
Comodo is een perfecte en U heeft er dan meteen een gratis firewall bij,zodat die van Windows uitgeschakeld kan/mag worden zolang deze dan staat ingeschakeld. Hoe U de vraag formuleert,komt het over alsof het van de ene op de andere dag te merken is. Nadat U op virussen hebt laten scannen is het keihard nodig om een anti-malware scanner de hele harde schijf een onder handen te laten nemen.Om firmware voor Uw hardware te verkrijgen,kunt U het beste contact opnemen me Uw provider. ij kunnen U uitleggen,hoe en wat.

COMODO:

http://antivirus.comodo.com/

M.A.B. :

http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

Op deze pagina staat het links onder de afbeelding.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google chrome downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer deze eens (de gratis versie)desnoods downloaden in veilige modus met netwerk mogelijkheden
capthavoc