Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je er voor dat google previews laat zien?

Mijn vriendin riep me net en zij, waarom laat google dit zien ik ging kijken en zag dat google previews liet zien. Na een andere zoekfunctie was dit niet meer zo ook niet meer bij de oude. Hoe zorg je dat google dit altijd doet?

Toegevoegd na 3 minuten:
en zij zei

Toegevoegd na 23 minuten:
Hehe ik weet nu precies wat er gebeurd is. Mijn vriendin heeft dus op dat vergrootglas geklikt zonder dat ze het goed door had(blijkbaar) en mij erbij geroepen. Ik dacht misschien is het wel dat vergrootglas, en heb het daar dus juist weer mee uitgezet, terwijl ik zoiets had van nee dat is het dus niet :P

Bedankt voor de antwoorden iig nu is het me duidelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Naast de zoekresultaten van Google staat een klein vergrootglasje. Als je daarop klikt, krijg je de previews weer te zien!
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wat jij en je vriendin net precies hebben gedaan maar er zijn voor zover ik weet twee manieren om een preview te krijgen. De eerst is om door naast een zoekresultaat even over het vergrootglaasje te 'hooveren', dan zie je de gevonden pagina in het klein. En een andere manier is door een add-on van Firefox te gebruiken, dan zie je bij elk zoekresultaat -ook zonder dat vergrootglaasje te gebruiken- een afbeelding van de gevonden pagina.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze functie is niet zo heel nieuw meer,het bestaat sinds eind vorig jaar en wordt Instant Google Preview genoemd. Op de volgende website kun je lezen,hoe het kan worden uitgeschakeld. Het staat standaard dus zó ingesteld als je alle zogenaamde " aanbevolen opties " hebt aangevinkt.Ik heb bewust een voorbeeld gezocht,waar is te zien,hoe je het kunt uitschakelen. Omgekeerd is dan voor een pc-freak een makkie verder.

http://www.websonic.nl/nieuws/google-instant-previews-uitschakelen-15116


Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding