internet explorer 9 bevalt niet hoe krijg ik internet explorer 7 weer terug

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou IE9 gewoon houden. Het is een kwestie van wennen. Ik heb zelf IE9 en in het begin vond ik sommige elementen niet fijn. Nu ben ik eraan gewend en vind ik hem prettig. Hij is een stuk sneller dan IE7 of 8, beter beveiligd en de zoekfunctie is super in IE9.
Kimath
12 jaar geleden
IE 9 is vreselijk, Windows Mail ging ook raar doen, ineens andere lettertypes. Toen ik terug ging naar 8 was alles weer goed.
Ik gebruik toch alleen maar Firefox :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik ook, met adblockplus!! beter kan niet:)

Antwoorden (1)

Teruggaan van internet explorer 9 naar 7, waarbij je twee versies terug gaat is denk ik niet zo simpel.

Je kunt INternet Explorer 9 verwijderen via

Start > Configuratie > Software

Internet Explorer 9 staat niet in de lijst met geinstalleerde programma's, maar staat bij de Windows Updates

Kies voor Geinstalleerde update Weergeven en dan Update verwijderen.

Het is dan even de vraag of je Internet Explorer 7 terug krijgt. Mijn advies zou zijn om Internet Explorer 9 sowieso te laten staan in verband met allerlei beveiligingsupdates. Zoek anders een andere browser die beter bevalt en installeer die naast internet explorer.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je Windows 7 hebt kan je ook heel snel het configuratiescherm om software te verwijderen openen door te klikken op de Windows toets op je toetsenbord en dan meteen "Software" beginnen in te typen (zonder aanhalingstekens). Op moment dat "software verwijderen" in de lijst staat klik je die aan, of selecteer je die opte en drukt op ENTER.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komen ook specifieke IE9 beveiligingsupdates uit dat zal voor oudere IE's niet vaak of helemaal niet meer gebeuren, ik denk dat het antwoord daar op gericht was, niet op de updates van andere windows elementen. Ofwel met IE7 zit je straks met een browser die niet meer zo veilig is als IE9 kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende beveiligingsupdates, voor Windows, maar ook voor Windows programma's. De update van Internet Explorer 9 gaat vooralsnog niet automatisch. Het wordt gevraagd. En je kunt de installatie ongedaan maken. Omdat Internet Explorer volgens mij nog steeds een onderdeel is van het windows systeem kun je ook internet explorer gewoon updaten én een aanvullende browser nemen die je wel prettig vind. Interet explorer 9 is veiliger dan 8 en 8 veiliger dan 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie bovenstaande, als je dan je computer opstart krijg je internet explorer 8, 7 kun je niet meer terug krijgen