wat is het verschil tussen google chroom en internet explorer?

Toegevoegd na 1 minuut:
ze zeggen dat google chroom sneller is, is dat zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.5K

Het beste antwoord

chrome is een stuk sneller en je kan er add ons instellen en de kleur veranderen van de balk waar je bladwijzers enzo in staan en meer van dat soort wel leuke dingen en dat kan je met explorer allemaal niet explorer is erg basic chrome daar in tegen niet en je kan ze allebij tegelijk op je pc hebben staan je maakt er 1tje de hoofd browser en de andere gebruik je als je er zin in heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Google Chrome is inderdaad veel sneller dan Internet Explorer. Overigens zijn deze twee browsers uitstekend naast elkaar te gebruiken hoor.