msn geblokkeerd,wat te doen? (moest de vraag opnieuw doen)

mijn msn en hotmail zijn geblokkeerd,kan niet meer inloggen dus,heb me ww al veranderd maar ken der nog steeds niet op.
er staat ook dat je een code naar je mail ken sturen en dat hebk gedaan maar kan niet in me mail dus,,,dus weet iemand wat ik kan doen?

alvast bedankt

12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ik zou eens proberen met je oude wachtwoord en anders kun je de code naar een andere email laten sturen!
maar volgens mij kun je het ook na je mobiel laten sturen als je je mobiele nummer hebt toegevoegd

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had het probleem ook toen ging op het internet rondneuzen en kwam erachter dat het kon liggen dat de tijd van je computer niet bijstond dat was er dus bij mij aan de hand en kan nu gelukkig weer op msn