Kun je ook twee standaardbrowsers hebben op je PC. bijvoorbeeld Internet Explorer en Mozilla Firefox. (mijn vraagteken doet het niet...)

Toegevoegd na 7 minuten:
in Internet Explorer bijv kan ik wel Adobe gebruiken
en in Mozilla weer niet. best lastig.

Toegevoegd na 12 minuten:
Adobe Reader

Toegevoegd na 19 minuten:
werk met windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.5K
Kimath
12 jaar geleden
welk product van Adobe? Flash, Acrobat Reader?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Reader

Het beste antwoord

Nee, er kan er altijd maar 1 standaardbrowser zijn. Anders weet je pc niet met welke browser een link in bijvoorbeeld een email geopend moet worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ze uiteraard beide geïnstalleerd hebben.
Degene die je het fijnste vind, zet je als standaard, en de andere gebruik je indien nodig.

Voor Firefox kun je ook IETab2 gebruiken: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ie-tab-2-ff-36/
Dan kun je binnenin de browser wisselen tussen IE en Firefox, en bepaalde sites als hotmail standaard als Internet Explorer laten openen, binnenin Firefox.
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

de standaardbrowser is degene die autmatisch start als op een link drukt. Nee dus. je kan wel meerdere browsers hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet mogelijk. Dan zou je twee browser tegelijk opgestart krijgen als je een html-file opent. Je kunt ook maar een standaard muziekspeler hebben. Als je een mp3 aanklikt, kun je dat maar met 1 programma openen.

Wel kun je twee browsers installeren, maar dan zal er eentje de standaard moeten zijn!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA ik heb gewoon 2 standaard browsers. De ene voor geïntegreerde websites als Twitter,Facebook,Hyves etc ...en de andere is de "standaard browser" voor overige doeleinden.
Dit is aan te geven in : Standaardprogramma's. Gewoon even uitproberen !

Deze is degene,welke ik náást Chrome gebruik om de sociale websites stukken sneller kan openen.

http://www.rockmelt.com/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet.

Het is zeker lastig. Ik ben ook a- microsoft en wil ook niet hun browser gebruiken. Maar alle ingewikkelde sites zijn allemaal specifiek met IE in hun achterhoofd gemaakt.

Het is dan weer wachten totdat je hoofdbrowser een nieuwe update krijgt die alle nieuwste technieken kan ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je wat sites op kunnen geven welke niet of slecht met FF werken, ik heb er namelijk al tijden geen problemen meer mee, een paar jaar geleden moest ik nog al eens terugschakelen naar IE maar moet zeggen dat ik het nu amper meer gebruik.