Kan je totale films op YouTube kijken?

Ik lig ziek in bed en zou graag op m'n iPhone een film op YouTube kijken. Is dat mogelijk? In bijv. 10 aparte filmpjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Veel films op youtube zijn engels en hebben geen ondertiteling. Ik weet niet of je dit erg vindt?

Wel staan er disney films op in het nederlands. Zoals de leeuwenkoning (1,2,3).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, er staan een heleboel films op Youtube, in losse stukken of ook in het geheel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja new kids turbo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.eumovies.nl kun je online gratis films kijkenn. Niet heel veel keus maar je hebt wat. Beterschap!!
Het zijn zowel nl als engelse films
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhhmm... jaa je kunt wel films kyken maar ze zijn wel in stukken verdeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eumovies is inderdaad een goeie site alleen op mijn laptop doet die het het niet maar op mijn gewone pc wel dus je moet maar kijken of die het doet