bekijk het filmpje, wie kan mij hier bij helpen, of een goeie tip geven?

ik heb dit alleen met hyves, kan het dan zijn dat het aan hyves ligt, of ligt het tog egt aan mijn computer??

wie kan mij helpen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zie dat je Internet Explorer gebruikt (maar kan niet zien welke versie). Heb je alle windows updates en Internet Explorer updates al opgehaald en geïnstalleerd, en je computer al herstart? Probeer in ieder geval firefox 4 ( www.getfirefox.com ) even te installeren en het daarin te proberen! Dikke kans dat het een bug of onverwacht conflict is tussen jouw versie van Internet Explorer. Ook dikke kans dat als meer mensen dit hebben, het binnenkort met een update aan een of allebei die systemen opgelost is trouwens... Maar in de tussentijd kan ik je met heel mijn hart aanbevelen om sowieso in Firefox te gaan werken. Of anders in Google Chrome. Toegevoegd na 38 seconden: ... "conflict tussen jouw versie van internet explorer en hyves" bedoel ik uiteraard.

Het kan aan je browser liggen, een foute bewerking in het javascript, of een tijdelijke fout in het script van hyves. Ik zou zeggen probeer eens even een andere browser zoals google chrome. Of andere browser of die dat ook heeft. Welke broswer gebruik je trouwens? Internet explorer 9 geeft namelijk ook heel veel problemen omdat de beveiliging zo hoog staat. Veel mensen hebben daar namelijk ook problemen mee met internet bankieren. Downgraden weer naar versie 8 is dan aan te bevelen.

probeer firefox! Deze zal prima werken :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100