Hoe geef ik een site full page weer onder een domein?

Zit momenteel met statisch IP aan een .com domein. Nu wil ik graag tijdelijk de nieuwe site (die elders gehost is en bv. de url 'http://bla.test.nl' heeft, weer laten geven wanneer men naar mijn .com gaat. Kan dit eenvoudig via een code in html die ik op de oude home.html zet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, zet het onderstaande tussen de en

bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Nu krijg ik inderdaad de nieuwe website. Is er een mogelijkheid om in de adresbalk de .com url te behouden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moderne browsers geven uit security oogpunt altijd het echte domein (zodat je bijvoorbeeld niet rabobank.nl in je URL kunt zien terwijl je eigenlijk op een malafide phishing site zit). Wat je natuurlijk wel kunt doen is op de html die jouw .com site geeft, een frame(set) maken die bla.test.nl ophaalt en toont.