Hoe sluit je in bij Youtube?

Eh voorheen kon je een filmpje "insluiten" zodat je hem op Hyves kon zetten.
Ik zie die knop nu niet meer of ligt dat aan mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

klik op 'share' en dan staat in het veld er onder de link naar 'embed', die moet je hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt ook in plaats van insluiten, onder dat witte kader een filmpje van youtube zoeken. Dan hoe je het niet in te sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder staat 'delen' doe dan ctrl+v en op hyves ctrl+c.
Je kan ook gewoon de site die boven in het balke staat alles kopieren en plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt YouTube-video's aan andere webpagina's en blogs toevoegen door de video in te sluiten.

Ga als volgt te werk om een video in te sluiten op een andere website of in een blog:

1.Kopieer de code in het veld 'Insluiten' (rechts van de video).
2.Plak de code in het betreffende veld van de website waarin je de video wilt insluiten. De video wordt vervolgens op de pagina weergegeven.

Je kunt ook je eigen insluitbare speler aanpassen. Hiervoor klik je op de insluitcode. Wanneer je op de insluitcode klikt, wordt de ruimte eronder uitgevouwen. Hierin worden opties voor aanpassingen weergegeven. Je kunt voor je insluitbare speler het volgende instellen:

•de kleur en het formaat
•of je gerelateerde video's wilt opnemen
•of je een kader om de speler wilt weergeven

Groet:Zoekertje
(bron:Internet)