Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan er een pre-paid kaart op mijn i-pod zodat ik op internet kan als ik in het buitenland ben zonder al te veel onkosten te maken? iPod

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Kimath
14 jaar geleden
Ik zit momenteel in Roemenië op mijn iPod op internet, het is volledig gratis hoor. Je moet gewoon een onbeveiligd netwerk vinden, of toegang kunnen krijgen tot betaalde (in hotels kan dit vaak).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nee, in een iPod kan je geen simkaart doen. En op je iPod kan je alleen op wifi en dat is sowieso gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WiFi opzich is gratis, alleen de toegang tot een WiFi netwerk is lang niet altijd gratis.
iPod niet, of je bedoelt een iPhone. Als je een iPhone bedoelt dan kan het mits hij simlockvrij is. Bij een iPod zul je moeten kijken voor een MiFi, al zijn die apparaatjes ook nog relatief prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan op je iPod pre-paid laten maken en dat kan ook gebruikt worden in het buitenland dus als je pre-paid op je iPod laat zetten kun je in het buiten land internetten zonder veel kosten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin. Het gaat hier om een ipod, kan niet prepaid, alleen via wifi.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing