Hoe kan je de afzender (emailadres) veranderen bij kpnmail?

Mijn oma heeft een kpnmail email adres aangemaakt. Haar email is dan .......@kpnmail.nl. Toen ik haar mail naar mij beantwoordde kreeg ik het terug. Bij mijn verzonden mail zie ik dan staan dat ik het naar @ikpnmail.nl heb gestuurd. (met een i ertussen dus). Hoe kan dit als ik gewoon op beantwoorden klik? Mijn oma ziet bij haar verzonden mail ook dat ze mails verzendt vanuit ikpnmail.nl, terwijl het dus echt kpnmail.nl moet zijn. Hoe kan dit? Ik wist namelijk helemaal niet dat het kon, dacht dat je automatisch bij de afzender het goede emailadres had staan. Hoe kan ze dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.7K

Het beste antwoord

In outlook kan je gewoon de accountgegevens wijzigen. Klik op Extra, accountgegevens, en dan op het betreffende account dat je wilt wijzigen.
itsme