Weten jullie een leuke anime??

Ik ken: naruto, code geass, bleach, death note, , lucky star, fairy tail en elfen lied

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op een (Nederlandse) anime forum, daar worden de nieuwste en leukste anime besproken. Ik neem aan dat je weet waar je moet downloaden.

Antwoorden (4)

sailor moon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elfen lied vind ik toch egt een van de gaafste :D, sommige zeggen wel al heel snel tegen mij dat anime niks voor meisjes is:( maar ik vin deze ook gaaf:
fruits basket
ayashi no ceres(celestical legend)
shugo chara
madoka magica
pretear ( ben verslaafd gewest gewoon :O!!)"

en dat was het wel een beetje waar ik nu op kom haha hoop dat je er wat aan heb :D laat het me maar weten!:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet Gintama proberen
Of Full Metal Alchemist
Echte toppers :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat jouw smaak is.
Hou je van magical girl? dan raadt ik Shugo Chara aan. Of Mermaid Melody, over transformerende zeemeerminnen.

Houd je meer van fantasy op een beetje een 'creepy' manier? Dan raadt ik je Rozen Maiden aan! dat is mijn lievelings anime. Het is fantasy, drama, comedy en supernatural. Het is wel een beetje aan de enge kant. De characters die erin voorkomen zijn top!

Houd je meer van fantasy/comedy/drama dat niet eng is? Full Moon wo Sagashite. Een ontzettend mooie en vooral ontroerende en grappige Anime over een meisje die zangeres wilt worden en wordt geholpen door 2 shinigami (goden van de dood) heel mooi, vooral het einde. en mooi getekend!

Natuurlijk zijn de echte populaire en ook goeie, Fullmetal Alchemist, One piece...

O, nog een paar ontzettend goede!
-Vampire Knight (vampieren, drama, thriller)
-Umineko no naku koro ni (Horror)
-He is my master (Pervy, maar geen hentai. COMEDY!)
-Pandora Hearts (ONGELOVELIJK goed! Fantasy vooral)

Hopelijk heb je wat aan dit lange bericht! =)

Toegevoegd na 59 seconden:
Trouwens, Pretear is inderdaad ook heel goed (ik keek even naar de antwoorden boven me xD)

Toegevoegd na 1 minuut:
en Fruits Basket ook ja!