Welke voordelige webhost valt aan te raden?

Graag wil ik een .com domein registreren en daarbij een hosting plan afsluiten.
Mijn website zal niet veel ruimte in beslag gaan nemen, dus een klein starterspakketje is voor mij voldoende (ca. 1 GB of meer).
Op dit moment overweeg ik een hostingpakket af te sluiten bij www.mijndomein.nl, waar ik voor een jaar E 31,50 kwijt zal zijn voor 1 GB webruimte of How2 Solutions (www.how2.be), waar ik voor 3000 MB 24,99 per jaar zal moeten betalen.
Heeft iemand ervaringen met deze webhosts?
Zijn er betere webhosts in dezelfde prijsklasse?

Toegevoegd na 34 minuten:
En zijn hosts die ongelimiteerde bandbreedte en opslagruimte aanbieden enigzins betrouwbaar?
Bijvoorbeeld www.Hostbeats.eu - zij bieden dit aan voor 4,95 p/m...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (5)

Kijk eens op http://www.ispgids.com/ en http://www.webhosters.nl dit zijn site's waar iedereen zijn ervaring met een webhoster kan delen. Ook staan er overzichtelijk alle verschillen van de webhosters onder elkaar. Zelf heb ik erg goede ervaringen met Antagonist waar ik enkele grote site's op heb draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan Deziweb aanraden. Antagonist niet, omdat je maar één site per hostingpakket mag gebruiken, wat in de toekomst nadelig kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat VEVIDA en YourHosting van erg goede kwaliteit zijn. Je hebt er veel webspace. Ze zijn ook erg goedkoop, daarom heb ik ook voor VEVIDA gekozen en ik ben er erg blij mee. Natuurlijk kun je bij beide een .com-domein aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar deze vond ik nog wat aan de prijzige kant...
Ik maak momenteel gebruik van http://www.mijnhostingpartner.nl/

Het is bijzonder goedkoop, en je krijgt er ook nog veel voor terug.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben zelf in ieder geval nog niets goedkopers tegengekomen. (Voor de zelfde kwaliteit.)

De service is top, je hebt 10 gig disc ruimte, ongelimiteerd dataverkeer, ongelimiteerde e-mails en email ruimte (zolang het maar binnen die 10 gig valt.)

Zie: http://www.mijnhostingpartner.nl/produkten/meerinformatie.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar over mijnhostingpartner.nl heb ik veel slechte dingen gelezen...
Inmiddels heb ik een hostingplan afgesloten bij OVH -- hier betaalde ik voor 25 GB webruimte en ongelimiteerd dataverkeer EN domeinnaam (.com) nog geen 28,50 voor een jaar!
Voor wat ik gelezen heb zou de service ook prima zijn...
Ik betaal 17 euro per domein, webruimte en registratie domeinnaam bij webreus.nl
De opslag is 300mb dat is niet zo enorm.
Maar het gaat al vele jaren zonder enig probleem. En je hebt DNS control, dat is dacht ik niet zo gangbaar.
3gb zou hier 27 euro kosten.
Hangt een beetje van je wensen af. ik kan prima uit de voeten met 300mb per domein. Als je er meer hebt, kun je je opslag misschien ook wat verdelen.
Ik heb in het verleden ook wel slechte hosts gekend, dat is erg vervelend als je er op een of andere manier afhankelijk van bent, en je het alleen gedaan hebt om een paar euro per jaar uit te sparen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Over webreus heb ik veel slechte dingen gelezen.
Inmiddels ben ik ook al voorzien van webruimte: 25 GB én domeinnaam voor één jaar kostte mij nog geen 28,50 bij OVH!