Hoe kun je een foto opslaan op http://www.sp-studio.de/? (Zie beschrijving)

Op de site : http://www.sp-studio.de/ heb ik een voetballer gemaakt voor de 'SouthPark- Edities van de quiz en ik vind hem wel goed dus hoe moet ik hem opslaan. Hoe moet ik hem opslaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op deze website wordt Uw opslaan-probleem uitvoerig beschreven en tevens hoe dat mogelijk wel gaat lukken. Ik heb het hieronder staan:

How can I save my picture?

You can easily save your picture by clicking on the black disc symbol. A pop up will appear and after you click OK your picture will be saved to your download folder as "sp-studio.jpg". There is no watermark on it because I trust you enough to link back sp-studio.de if you show the picture elsewhere.
If you cannot save your picture most of the time it's the fault of your pop up blocker. Ckeck the security settings of your browser and allow SP-Studio.de to use pop ups.
If you STILL cannot use the button you will have to make a "screenshot" to save your picture.
Mac: Press Apple-shift-4. Windows Vista / 7: Use the "Snipping Tool" in the start menu. Windows XP: Press the "print" key on your keyboard, nothing happens. Then open a program like Paint or Word. Click "edit", "paste" and the picture appears.

Zoekertje is niet voor één gat te vangen en heeft meteen maar het volgende er van af geplukt :

Why isn't it working on my computer?

If just certain parts of the game or website look strange or are missing you should clear your browser cache (= temporary internet files). If the whole game doesn't work there are two suggestion: Try to install the newest Flash plug-in and check your browser's internet options if they block the website. Good luck!

http://www.adobe.com/nl/products/flashplayer/

Als U dus deze aanwijzigingen opvolgt,zou het moeten lukken...echter vergeet niet,om Uw voetballer-afbeelding in jpeg te upploaden,mogeljk worden andere extensies niet toegestaan.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit probleem heb ik ook met de betreffende site. Ik los dit op door een screenshot van mijn tekening te maken en deze op te slaan als jpg. Is de makkelijkste manier en levert geen kwaliteitsverlies op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je dat eerder gelezen hebt.
Ik ben net weer naar de site toegegaan en zie dat ze hem inderdaad geupdate hebben. Meer dan een jaar geleden, toen ik voor al mijn collega's zo'n poppetje gemaakt heb, was het niet mogelijk om het resultaat op te slaan. Nu blijkbaar wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry dat ik je compleet overgekopieerde engelstalige beschrijving die gebruiker zelf ook had kunnen vinden niet geheel doorgelezen heb.