Is er een app op de ipod touch waarmee je kan smsen naar mobiele telefoons?

En dan bedoel ik niet iets wat er op lijkt maar echt een app waarmee je mee kan smsen naar mobiele telefoons

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Jelly SMS. Het kost wel geld, maarja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Whatssapp kan je gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan met ping smsen naar andere telefoons als deze telefoons ook over ping beslissen. In principe beschikken nieuwere telefoons die ook over internet beschikken ook over ping.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een smartphone hebt, dan kun je whatsapp downloaden. het is helemaal gratis, mits je een gratis onbeperkte internet op je telefoon hebt. want whatsapp stuur je zeg mr smsjes via mobiele internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zei ipod touch
Waarom daar een app voor? Er zit standaard sms aka berichten dunctie op je telefoon. Kun je naar élke mobiel mee smssen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Maar een Ipod Touch is geen telefoon...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indedaad hihi
Denk dat Skype dit ook kan. Aangezien het om SMS gaat (en niet om ping berichten) is dit niet gratis en heb je iets tegoed bij Skype nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skype is meer bellen en ik bedoel echt smsen naar een telefoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar heb ik het ook over. Met Skype kun je chatten, Bellen (via internet en naar reguliere telefoons) en ook een SmS versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O ja. ook nog videobellen, maar dat zal misschien niet zo makkelijk gaan met een iPod touch. Bellen lukt wel (met headsetje)
Pingchat, zo kan je pingen naar smartphones(maar dan via een acc naam ipv mobiel nr)