Waarom is youtube livestream afgeschermt?

Kortgeleden wilde ik samen met iemand een livestreamrouwdienst bijwonen. Het beginstuk ging goed...maar na korte tijd ging het beeld op zwart. "No longen availebel"... Er werd een video getoont van christenlijk opwekkingliedje. Juist toen ging het beeld op zwart. Daarna weer eventjes op gewoon en daarna weer op zwart.Toen werd ik er afgeknikkerd... We keken via mijn youtubekanaal... Wel erg vervelend want nu hebben we de rouwdienst bijna niet kunnen zien. Gelukkig heb ik nog herinneringen van de overleden persoon.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Dat je er uit ben gegooid heeft niets met jou te maken. Maar met de auteurs rechten van de liederen. dit komt meer voor. misschien is het vervolg van de dienst ook niet gestreamd.
zou eens bij andere informeren of die het we konden zien.