Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om in je favorieten te zoeken op Youtube??

Ik heb honderden favorieten op al mijn youtube accounts, en ik heb nog geen zoekfunctie kunnen ontdekken.

Weet iemand of dit er toch is, of dat er een andere manier is hoe dit kan???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet gewoon als je inlogt op youtube in mijn menu op mijn favorieten gaan en dan komt een hele lijst meestaal tien favorieten per pagina,zo kun je dan je zelf er door heen sleepen.
Tip van mij.........
Maak in je account je eigen site zo kun je heel veel afspeelijsten maken en dan sleep je per kategorie je favoriete dingen er in ........en als dat klaar is kun je als je inlogt op je eigen youtube pagina (mijn kanaal) al je afspeelijsten zien en zo heb je een betere overzicht zo hoef je niet steeds door al je favorieten heen te gaan.
En als je dat niet wilt dan doe je gewoon iedere keer je herinnert wanner je ongeveer je favoriete video opgeslagen hebt en dan ga je bijvoorbeeld op pagina 3 of 4 of 1 en zo voort.
Success
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, het is niet mogelijk om in je favorieten nog eens te zoeken via een bepaalde functie naar een video die je daarin hebt opgeslagen.

Het enige wat mogelijk is, is om je favorieten te laten zien op 'Recent (op datum)',op 'Alle (A-Z)' of in door jou gemaakte lijsten.
http://www.youtube.com/my_favorites?feature=mhum

Dus misschien helpt het jou, je videos in lijsten te verdelen, zodat het wat overzichtelijker wordt. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet mogelijk aan de hand van YouTube zelf maar er zijn een aantal workarounds. Je kan bijvoorbeeld GreaseMonkey installeren en het script uit de bron installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding