Wat is het beste en goedkoopste belgisch internet abonnement met meer dan GB downloadmogelijkheid per maand?

Toegevoegd na 16 seconden:

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

voor zover er informatie over is komt het dommel home pakket wel telkens als beste naar voren op verschillende sites.
betreffende de prijs kun je het beste op de onderstaande link kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas geef je niet aan of je reeds een actieve vaste telefoonlijn hebt en wie je huidige internet provider is.

Als ik even als voorbeeld ingeef: snelste verbinding (> 10 Mbps), onbeperkt downloaden, geen actieve vaste telefoonlijn en Huidige internetprovider: andere of onbekend, dan kom ik uit op Scarlet.

€19,95 ipv.€29,95 p/m (actie t/m 31-07)

Kijk even op de eerste link en vul daar jouw gegevens in.
(Laat voordat je de vraag sluit s.v.p. even weten wat je hebt besloten. Misschien help je er anderen weer mee)