Wat jij zegt kan niet, wat je misschien bedoelt is om je hotmail inkomende berichten te forwarden. Zie link hoe je dat moet doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat je ook kan doen is alle 2 je accounts in een programma laten komen. Dus dan open je een programma en dan stromen van beide accounts je mails binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas meester tomaat, ik moet je toch een min geven aangezien je antwoord gewoon fout is en je niet even gezocht hebt :)
Volgens mij niet. Je kunt het wel doen in een mail programma zoals outlook, incedimail, thunderbird, eudora, en Pegasus (schijnt erg goed te zijn, je kunt o.a. bestanden controleren op virussen zonder ze te openen)

Toegevoegd na 45 seconden:
Wat je wel kunt doen is de mail doorsturen naar gmail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke beetje normale virusscanner controleert je e-mail al op virussen voordat het uberhaupt je mailclient inkomt...
Volgens mij kan het prima, je kunt gewoon in GMAil een pop3 server opgeven om mail binnen te halen. Ik zal het even proberen, als het lukt post ik zo in een reactie hoe.

Toegevoegd na 7 minuten:
1) log in op gmail
2) ga rechtsboven naar instellingen
3) bij de instellingen, ga naar "Accounts en Import"
4) klik bij "E-mailberichten ontvangen via POP3" op "POP3-e-mailaccount toevoegen"
5) vul je hotmail adres in
6) je aanmeldingsnaam is je mailadres en staat al ingevuld, de pop3 server ook, de SSL staat aan en hij staat op 995
... dus je hoeft alleen nog maar je wachtwoord in te vullen!

Daarna de wizard doorlopen (of je ook mail wilt kunnen verzenden via je hotmail adres en zo).

Kind kan de was doen!

Toegevoegd na 40 minuten:
En klaar is je kunstgebit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt.
Deze optie blijft je e-mail uit hotmail ophalen, dus is het eigenlijk niet meer noodzakelijk je hotmail in te kijken.
Het is handig er een label aan te hangen, zodat het altijd goed te onderscheiden is en je hier op kunt zoeken.
rose
13 jaar geleden
Maar... strikt genomen kijk je nog steeds niet in je hotmail, maar haal je al je hotmail berichten naar gmail....