hoe kan ik als ik op bezoek ben bij familie of vrienden op internet komen op mijn smartphone zonder eerst een code in te voeren? ik heb de samsung

tot nu toe kom ik dus bij vrienden of familie nergens op internet, terwijl zij allen draadloos internet thuis hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat kan niet als ze hun netwerk beveiligd hebben, dan moet je eerst de code invoeren om erop te kunnen. Of je moet op het netwerk van je provider gaan via 3G maar dat kan je geld kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag de naam en login-code van hun draadloze netwerk. Als het echte vrienden zijn, is dat meestal geen probleem.