Als je email van een specifiek adres niet binnenkrijgt, terwijl het wel verzonden is, wat kan dan de oorzaak zijn?

Tot voor kort kreeg ik altijd email van deze organisatie, maar plots niet meer. Ze hebben geen storing gehad, dus het is hun ook een raadsel. Het beland niet in de spammap.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je het mailadres zelf per ongeluk geblocked hebt. Ook kan het mailadres of het IP adres door de provider geblocked zijn (op de zwarte lijst staan). Tot slot kan het geblocked worden door de virusscanner. Jezal al deze opties moeten nagaan.

Ik denk dat die mail dan is beland in het spamfilter van je provider. Dus niet je eigen spamfilter. Je kunt die map via online mail van je provider benaderen.

Misschien heb je de nieuwsbrief "opgezegd", dat kan altijd onderaan de brief. Dus meldt je even aan en je zal de mail weer ontvangen. Je kan verder ook altijd nog een mailtje naar de afzender sturen, misschien weet hij wat er aan de hand is ...? Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100