Als je email van een specifiek adres niet binnenkrijgt, terwijl het wel verzonden is, wat kan dan de oorzaak zijn?

Tot voor kort kreeg ik altijd email van deze organisatie, maar plots niet meer. Ze hebben geen storing gehad, dus het is hun ook een raadsel. Het beland niet in de spammap.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je het mailadres zelf per ongeluk geblocked hebt.
Ook kan het mailadres of het IP adres door de provider geblocked zijn (op de zwarte lijst staan).
Tot slot kan het geblocked worden door de virusscanner.
Jezal al deze opties moeten nagaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat die mail dan is beland in het spamfilter van je provider. Dus niet je eigen spamfilter.

Je kunt die map via online mail van je provider benaderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je de nieuwsbrief "opgezegd", dat kan altijd onderaan de brief. Dus meldt je even aan en je zal de mail weer ontvangen. Je kan verder ook altijd nog een mailtje naar de afzender sturen, misschien weet hij wat er aan de hand is ...? Succes!