Als je gold-member word bij Hyves, kan iedereen dan zien dat je gold-member bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (4)

Nee, je kunt het niet meteen zien. Maar veel mensen zetten zo'n kroontje of een tekstballon op hun profiel zodat mensen het wel zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Goldmember wordt bij Hyves, kun je gebruik maken van allerlei extra's. Aan al deze extra's, kunnen anderen zien, dat je Goldmember bent.

Je hebt bijvoorbeeld extra (hele geinige) smileys, je kunt je profielfoto laten wisselen, met een max van 8 foto's, dat zie je dus ook in 1 oogopslag....enzv.

Een ander zou het dus misschien niét kunnen zien, als jij helemaal geen gebruik zou maken van deze extra's. Maar dan valt weer het hele "nut" van het Goldmember zijn, weg.

Je moet ook betalen om Goldmember te zijn. De prijspakketten variëren van 1 maand (€ 4,95) tot 1 jaar (€ 29,95)

http://goldmembers.hyves.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat antwoord heb ik gegeven toch....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je hebt de vraag goed en duidelijk beantwoord! +
dat zien ze alleen als je speciale smileys gebruikt of zoon wisselende profiel foto hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je zelf bepalen. Als je Goldmember bent dan kun je je kopjes (bijv: vrienden, profiel, krabbels enz.) veranderen. Als je dat doet dan kunnen anderen natuurlijk wel zien dat je Goldmember bent. Maar ik ben ook goldmember, soms gebruik ik goldmember smileys dus dat is het enige waar je het aan kunt zien bij mij. Als je dat dus helemaal niet doet dan kan eigenlijk niemand zien dat je Goldmember bent.

Zelf ben ik ook Goldmember maar je hebt er niet zoveel aan. Je kun alleen zien hoeveel mensen je profiel bekijken per dag, en dan komt dat in zo'n grafiekje. Zoals hyves het heeft staan, denk je dat je met het goldmembership bij iedereen kunt kijken wie wat bezoekt (ik dacht dat tenminste). Maar dat is dus niet zo, je kunt alleen bij je eigen profiel kijken wie je profiel bezoekt (mits diegene z'n zichtbaarheid aan heeft en dat zijn er echt niet veel! ongeveer 1 v/d 25) Ik vind het goldmembership dus dikke geld weggooierij. Als ik jou was zou ik maar geen goldmember worden.. zonde van je geld! En bovendien is er een site, waar je iets kunt downloaden en op je site zetten. Dat iets telt dan hoevaak iemand per dag je profiel bezoekt. Dat is dus bijna hetzelfde als goldmembership & gratis! Ik zet de site erbij.