Wat is een goede website om zelf websites te maken? Als het kan gratis.

En dan bedoel ik een goede website.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Definieer "een goede website".
Wat is het doel van de website?

Antwoorden (3)

Er zijn heel veel websites waarmee je online een gratis 'website' kunt maken. Maar een goede website, daar komt vaak wel iets meer bij kijken dan standaard layouts invullen. Als je echt een goede site wil (liefst ook met een eigen naam en een eigen domein) zul je in ieder geval vermoedelijk offline kunnen werken.

Gratis, eenvoudig te leren, met behoorlijk veel mogelijkheden en de mogelijkheid om met minimale kennis van HTML te finetunen (en een goed forum met veel kennis achter de hand) is het programma Nvu van Mozilla.

Inmiddels hebben ze ook een opvolger (Kompozer), maar die is nog vrij nieuw, en ik heb er persoonlijk nog geen ervaring mee. Mozilla kennende zal het echter ook prima te gebruiken zijn.

Leuke wysiwig-editors, met de mogelijkheid ook in de HTML te werken en offline je site goed te kunnen testen voor je hem upload.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een GROTE onbekende,maar een hele goeie en GRATIS ! (incl. software)
http://www.netfirms.com/web-hosting/web-hosting-basic/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.come2me.nl is ook top!