Maximaal datalimiet van 1 GB ingesteld bij mobiele telefoons

Even een vraag .. Deze week is er een mobiel datalimiet ingesteld van 1 GB bij mobiel internetten. Hoeveel is dit ? Ik las ergens ongeveer 15 x een YouTube filmpje kijken . Is er een app om dit bij te kunnen houden ( hoeveel je gebruikt) ? En als ik 'gewoon' internet, hoeveel verbruik ik dan ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

1Gb is enorm veel. Dat krijg je bij normaal gebruik niet op. Een YouTube filmpje is pak en beet 5mb. Dan houd je nog 995mb over. Een website met een paar plaatjes Zal rond de 1mb zitten. Dus die kan je 1000 maal bezoeken. Kan je het niet gewoon opvragen met regelmaat door bijv saldo te sms'en?? Ik weet het ook niet exact natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 GB is ruim voldoende voor normaal internetgebruik op een mobiele telefoon. volgens mij kom je zelfs niet snel over de 250MB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon internet kun je verrassend lang doen met 1GB. En na 15x een filmpje is het echt niet op hoor!
1 GB = 1000 mb, dus je kunt 1000/30 dagen (per maand dus) = 33,33 mb per dag gebruiken.
Een normale pagina laden kost je ongeveer 3 mb......

Een app hiervoor is Air Meter, werkt heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip maar is er ook een gratis app te vinden die dit kan bijhouden? 1,59 beetje belachelijk (Hollandse zuunigheid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan het ook via je provider zelf. Ik weet alleen niet hoe precies...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan het ook via je provider zelf. Ik weet alleen niet precies hoe...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps... Mn internet flipt een beetje...
Ik heb nu 2 maanden een iPhone 4, gebruik redelijk intensief internet en heb in die 2 maanden tijd 500 MB aan dataverkeer gebruikt en daar zit het gebruik via WiFi zelfs bij in!