µTorrent: toegang geweigerd?

Ik download graag de nieuwste aflevering van mijn favoriete series, ik gebruik meestal thepiratebay in combinatie met µTorrent.
maar sindskort krijg ik de melding toegang geweigerd en stopt de download.

komt het misschien omdat ik niet de laatste versie van µTorrent hebt of heeft dit een andere reden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Het beste antwoord

dat kan te maken hebben dat je geen machtigingen hebt om de schrijven in de map, waar het bestand word gezet. Probeer het eens op je eigen bureaublad te zetten, en voer het programma eens als administrator uit. Het kan ook dat jij standaard gebruiker bent, en dat de admin je toegang tot utorrent heeft geblockt. Probeer het ook eens zonder firewall, tijdelijk uitzetten. (misschien blokkeert deze opeens de poort door een update). Heeft niks te maken met dat je niet de nieuwste versie hebt, maar probeer het bovenstaande eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik gebruik ook utorrent in combinatie met btjunkie.org
dat werkt ook prima! geen www. ervoor typen hoor!
probeer maar eens. Heb nog geen last gehad van het systeem in deze combi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA... :P

daar heb ik ook vaak last van, wat bij mij helpt:
rechtermuisknop > froce re-check

dan gaat hij ff met je download aan de gang en daarna kan je hem weer op downloaden zetten

succes, ik hoop dat je hier wat aan hebt