Ik ben gehacked, ze kunnen mijn laptop kapot maken als ik binnen 2 week niet betaal ik heb nu een probleem ze willen dat ik 60 euro overmk met paypal

WAT NU?

Weet jij het antwoord?

/2500

Owke ik wil even de definitie van een hacker vertellen. Je hebt 2 soorten hackers. hackers / crackers Hackers zijn de goede programmeurs die kijken of software van bedrijven waterdicht is en proberen deze software te verbeteren Crackers daarin tegen proberen een netwerk te door dringen en je systeem compleet overhoop te halen. In dit geval heb je te maken met een cracker! Wat je kunt doen en wat ik je adviseer is je router te beveiligen. mocht je een een op een verbinding hebben van modem --> pc koop dan een router en beveilig deze. en maak je geen zorgen een hacker kan niet veel doen als je je router goed beveiligd. *Waarschijnlijk heb je gewoon spam mail gehad en kijken ze hoe mensen reageren.

Wil je me de tekst van de mail ff per PM sturen? Zal ik eens kijken of t veel spelfouten bevat, en of het mails zijn waar ik vaker klachten over krijg;) Ik denk dat t gewoon spam is, en mensen die t maar proberen;) Zo niet, is de politie een optie. Heb ze zelf ook wel es gehad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100