ik kan geen rtlxl kijken en niet meer op uitzending gemist. Naar mijn idee heb ik elke update erop staan maar het helpt niet. Iemand een idee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Heb je toevallig een 64 bit systeem en vraagt ie steeds om silverlight te installeren?
Ik heb dat ook sinds ik een nieuwe laptop met 64 bit systeem heb. RTLxl is nl om het te bekijken overgegaan van flashplayer naar Silverligth en dat is niet compatible met 64 bit systemen.
Als je van internet explorer de 32 bit versie installeert of zoals ik heb gedaan naast IE 64 bit Google chrome de 32 bit versie dan doet Silverlight het wel en kan je rtlxl wel bekijken vis google chrome.
En toen ik klaar was bleek inderdaad dat wat ik wilde zine betaald was helaas... maar het werkte wel.

Ik heb trouwens Google chrome genomen omdat 2 versies van internet explorer naast elkaar kunnen gaan conflicteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb het zelfde probeel ik denk een storing, afen en toe doet het het zoals vandaag maar dan ineens niet meer. ik heb al een klacht ingedient misschien ook een idee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig moet je zelfs voor sommige programma's betalen om deze te zien en is misschien ook een oorzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn beide pc's - dus zowel 32 als 64 bits Windows 7- werkt het prima . Dit is erg vreemd dus ,dat het bij U niet optimaal werkt. Mogelijk een volledig geupdate codec pakket ? Succes in ieder geval :

http://www.codecguide.com/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een andere browser zoals google chrome inderdaad of mozilla firefox.